Veel gestelde vragen

  • Vaart de boot echt? De boot vaart niet. Je hoeft dus geen rekening te houden met vertrektijden.
  • Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats? Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na je aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
  • Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden? Kom je met meerdere personen dan doen wij onze uiterste best de behandelingen gelijktijdig in te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
  • Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland? Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na je aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
  • Hoe laat vindt de rondleiding plaats? Bij de receptie kun je informeren wanneer de rondleidingen plaatsvinden. Deze worden op verzoek uitgevoerd door een van onze wellnessmedewerkers.
  • Hoe laat vindt de lunch plaats? Je bent iedere dag van harte welkom in het restaurant voor een uitgebreide a la carte lunch. De broodgerechten serveren wij tot 17:00 uur, alle overige gerechten zijn de gehele dag te bestellen tot 21:00 uur (vrijdag en zaterdag tot 21:30 uur).
  • Hoe laat vindt het diner plaats? Vanaf 17:00 uur ben je van harte welkom in het restaurant voor het diner. Stel je eigen 3-gangen diner samen uit onze uitgebreide dinerkaart. De keuken is dagelijks geopend tot 21:00 uur (vrijdag en zaterdag tot 21:30 uur).
  • Mag ik eigen consumpties meenemen? Het is niet toegestaan om zelfmeegebrachte consumpties te nuttigen tijdens je bezoek aan de Wellnessboot.
  • Zijn er speciale damesdagen bij de Wellnessboot? Er worden geen damesdagen georganiseerd bij de Wellnessboot. Wel is het iedere dinsdag badkleding-mag-dag. Het dragen van badkleding is dan de hele dag toegestaan. Bij Wellnessresort Roosendaal en Wellnessresort Leiden worden er wel damesdagen georganiseerd. Kijk op de website van die locaties voor meer informatie.
  • Als ik een cadeaubon via de website bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik deze thuis ontvang? Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de bon binnen vier werkdagen naar je op. Afhankelijk van de post heb je je cadeaubon dus binnen 5 werkdagen thuis. Je kunt cadeaubonnen online bestellen of aanschaffen bij de receptie van de Wellnessboot of andere Vitae Wellnessresort locaties.
  • Mag ik mijn eigen badjas, handdoek(en) en slippers meenemen? Tijdens je bezoek kun je gebruik maken van je eigen badjas, handdoek(en) en slippers. Je kunt deze ook bij de Wellnessboot huren. Na afloop mag je de slippers meenemen en laat je de was bij ons achter, zo kom je nog meer ontspannen thuis.
  • Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren? Wanneer je in het bezit bent van een kortingsbon, dan dien je deze bij het inchecken aan de receptioniste te overhandigen. Eventuele cadeabonnen kun je tijdens de betaling (na het bezoek) bij de receptie inleveren.
  • Zijn mijn kortingsbonnen voor een wellness entree ook geldig voor een arrangement? Kortingsbonnen voor een wellness entree zijn alleen geldig voor een wellness entree. Deze kortingsbonnen kunnen dus niet worden ingeleverd wanneer je een arrangement bij ons boekt en zijn ook niet geldig voor een korting op andere producten en/of diensten.
  • Kan ik bij de Wellnessboot lunchen en dineren als ik een bepaald dieet (bijv. vegetarisch of glutenvrij) volg? Dat kan. Je kunt je dieet bij je reservering aan ons doorgeven.
  • Is er een ruimte beschikbaar waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven? De Wellnessboot heeft een ruimte beschikbaar waar je tijdens je verblijf kunt kolven.
  • Kan ik bij aankomst ook nog behandelingen reserveren? Wanneer je zeker wilt zijn van je behandeling, dan raden we je aan om de behandeling vooraf te reserveren. Weet je nog niet zeker of je een behandeling wilt ondergaan, of weet je nog niet welke, dan kun je bij aankomst (indien beschikbaar) een behandeling reserveren.
  • Is de Wellnessboot ook voor rolstoelen toegankelijk? De Wellnessboot is helaas niet goed toegankelijk voor minder valide personen. Doordat het resort zich in een schip bevindt zijn er veel (kleine) trappen. De Wellnessboot heeft geen personenlift.
  • Moet ik voor of na mijn bezoek betalen? Na je bezoek aan de Wellnessboot check je uit bij de receptie. Je kunt dan ook de rekening betalen. Eventuele kortingsbonnen dien je bij aankomst te overhandigen.
  • Kan ik ook met creditcard betalen bij de Wellnessboot? Het is mogelijk om bij de Wellnessboot te betalen met een creditcard.
  • Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben? Ook tijdens je zwangerschap kun je naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar je rekening mee dient te houden. Neem gerust contact met ons op om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.
  • Is het verplicht om badkleding te dragen op badkleding-mag-dagen? Iedere dinsdag is het badkleding-mag-dag bij de Wellnessboot. Het is gedurende deze dag toegestaan om zowel met als zonder badkleding gebruik te maken van de faciliteiten.
  • Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens mijn bezoek aan de Wellnessboot? Het is enkel toegestaan om je mobiele telefoon te gebruiken bij de hoofdingang/receptie.
  • Is het verplicht om te reserveren? Reserveren voor de Wellnessboot is niet verplicht. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij je echter wel aan om vooraf te reserveren. De Wellnessboot hanteert een maximum aantal bezoekers per dag.
  • Is er voldoende parkeergelegenheid bij de Wellnessboot? De Wellnessboot heeft de beschikking over voldoende parkeerplaatsen waar je als bezoeker van de Wellnessboot gratis gebruik van kunt maken.